„Protože já za to stojím.“
Těchto pět jednoduchých slov se stalo ikonickým sloganem pro krásu a posílení postavení žen, zpřístupňující luxus všem. S tímto mottem značka L’Oréal Paris vytvořila první reklamní slogan v historii, který zdůrazňuje především sebedůvěru. Od doby, co tento slogan L’Oréal Paris v roce 1971 zazněl poprvé, spojuje zákazníky se značkou i jejich vlastní sebehodnotou. Není to však jen symbol silnějšího já, kterou značka podporuje.
Našimi mluvčími jsou osobnosti, které představují nejrůznější společenské vzory podporující sílu a práva žen a inspirují ostatní k tomu, aby každý den následovali svůj talent. Eva Longoria je vůdčí osobností feminismu v zábavním průmyslu, Jane Fonda je ikonou feminismu, která bojuje za práva žen a ekologii. Liya Kebede spolupracuje s nadací Lemlem Foundation, která pomáhá umělkyním a řemeslnicím v Africe tím, že jim zajišťuje přístup k lékařské péči, vzdělání a pracovním příležitostem. Doutzen Kroes spolupracuje s asociací „Elephant Crisis Fund“ na odvrácení trendu krutého zacházení se zvířaty.
Ve všem, co značka L’Oréal Paris dělá, jsou zdůrazňovány hodnoty feminismu – například prostřednictvím akcí jako je „Women of Worth“. Po mnoho let oceňujeme výjimečné ženy, které obětují svůj čas, aby předaly pozitivní hodnoty svým komunitám. Tyto akce poskytují těmto ženám cennou platformu, kde získají podporu pro své iniciativy i prostřednictvím nezbytného financování.