Ač je to skoro neuvěřitelné, náš slogan “Protože Vy za to stojíte” již slaví 50 let. Už celé půl století se pilně snažíme podporovat ženy v rámci procesu uvědomění si vlastní hodnoty a krásy – poskytujeme jim kvalitní produkty péče o pleť, vlasy i dekorativní kosmetiku a zároveň se podílíme na projektech zaměřených na podporu sebevědomí. Při tom máme obrovské štěstí a zázemí v našem převratném výzkumu, našich produktech a službách, které dohromady mají neskonalou sílu pomoci ženám postupně získávat zaslouženou pozici ve společnosti. Značka L'Oréal Paris neustále vyvíjí převratné, ale zároveň dostupné inovace, bez kompromisů v rámci účinnosti a bezpečnosti produktů, což v konečném důsledku umožňuje ženám cítit se silné. Dále značka dlouhodobě spolupracuje s rozsáhlou skupinou velmi různorodých a mezinárodních ambasadorek, které dokonale reprezentují krásu ve všech jejích různorodých podobách a formách. Dále pracujeme na odstranění bariér, které dosud stály mezi ženami a jejich ambicemi. Naše mise v budování ženského sebevědomí bude ukončena v momentě, kdy ženám již nebudeme muset jejich hodnotu dále připomínat.”
Delphine Viguier-Hovasse, globální prezidentka značky L’Oréal Paris
Legendární slogan, který sjednocuje ženy na celém světě
Slogan vznikl v roce 1971, jeho autorkou je Ilon Specht, tehdy 23letá autorka reklamních textů z newyorské pobočky reklamní agentury McCann. Jednalo se o vůbec první reklamní slogan na podporu sebevědomí, který spotřebitele dnes oslovuje stejně, jako v době svého vzniku. “Protože vy za to stojíte” představuje symbol, který dodává sebevědomí ženám všeho věku a společenského postavení a podporuje je v tom, aby věřily v sebe sama a ve svou krásu. Inspirativní ženy z různých kulturních prostředí v roli ambasadorek značky jsou toho živoucím důkazem.
V USA se tento slogan objevil poprvé v televizní kampani na barvy na vlasy L’Oréal Paris Préférence, nicméně byl skoro produktem sám o sobě, a to velmi důležitým. Hnutí na podporu ženských práv stále nabíralo na síle a pomáhalo ženám se osvobodit od tradiční role ženy v domácnosti, které převládalo od padesátých let.
“Zejména muži byli zvyklí vidět obraz ženy v reklamě např. jako postavu sedící u okna, se záclonami povlávajícími ve větru. Žena byla zkrátka vnímána spíše jako objekt, většinou byla jen obrazem bez hlasu. Chtěla jsem ukázat ženu skutečnou, která je asertivní a současná, zároveň jsem chtěla, aby jí reklama ukázala v pozitivním světle”
Ilon Specht, autorka sloganu
Revoluční bylo také slyšet v reklamním spotu ženský hlas; reklamní slogany z velké většiny namlouvali muži, protože tón jejich hlasu byl považován za důraznější. Najednou se tu objevila žena, která mluvila v první osobě, vyjadřovala své pocity a sdílela zkušenost s určitým produktem – to byl naprosto převratný přístup. S tím, jak ženy v průběhu sedmdesátých let potvrzovaly svou nezávislost, nabíral slogan postupně na síle. V letech osmdesátých byla už myšlenka “Protože vy za to stojíte” v myslích žen plně zakotvena, nicméně nepozbyla na důležitosti ani v letech devadesátých, kdy se ženy nadále snažily získat lepší pozici v rámci pracovního trhu.
Jak se značka L'Oréal Paris dostávala postupně do dalších a dalších regionů, jako např. Střední východ, Indie nebo další asijské země, dostával se slogan “Protože vy za to stojíte” pod kůži stále většímu počtu žen, které se také snažily získat lepší pozici v rámci společnosti. Od svého vzniku byl přeložen do 40 jazyků a stal se téměř “bojovým pokřikem” sjednocujícím ženy po celém světě: aby se již nebály jít za svým cílem a nikdy neztrácely sebedůvěru.
Posílení postavení žen prostřednictvím krásy podpořené vědou
Značka L’Oréal Paris, opírající se o průlomovou vědu, zlepšuje postavení každé ženy prostřednictvím špičkových kosmetických výrobků, které jsou poháněné nejnovějšími pokroky v oblasti receptur a služeb. Nejmodernější výrobky značky dodávají ženám sebevědomí a zároveň jim pomáhají zaujmout ve společnosti místo, jaké si zaslouží, být úspěšnými a měnit svět k lepšímu. Společnost L‘Oréal Paris už déle než sto let zpřístupňuje průlomové kosmetické inovace všem, a to bez kompromisů v rámci jejich účinnosti a bezpečnosti. Podpora sebedůvěry tímto způsobem je klíčovým faktorem přispívajícím k silnějšímu postavení žen.
Značka vždy věřila, že každá žena, ať už je kdekoliv na světe, by měla mít přístup k cenově dostupným a kvalitním kosmetickým výrobkům, které jí umožní věřit v sebe samu, protože my za to stojíme.
Skupina ambasadorek podporujících postavení žen a inkluzivní krásu
L’Oréal Paris jako ikona francouzské krásy po celém světě představuje krásu ve všech jejích podobách. Věříme, že v oblasti krásy neexistuje univerzální řešení pro všechny: naopak, krása je zcela jedinečná. „Dream Team“ značky L'Oréal Paris tvoří ambasadorky všech národností a ze všech oblastí, od ikon filmu a módy až po hudební průmysl. Tyto výjimečné ženy jsou mezinárodními mluvčími značky, odrážejí rozmanitost našich zákazníků a pomáhají posilovat postavení každé ženy bez ohledu na její věk či původ. Tyto osobnosti, které zosobňují odhodlání a ženskou sílu, inspirují ženy po celém světě k víře ve vlastní hodnotu.
Mezi naše výjimečné tváře patří Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park a Viola Davis. Každá z nich svým výjimečným způsobem využívá svůj hlas a vliv na to, aby podporovala a inspirovala ženy po celém světě.
Když v našich reklamách vysloví „Protože my za to stojíme“, posilují tím odvážné poselství značky L’Oréal Paris a umožňují každé ženě oslavit její hodnotu.